Witamy na stronie Polskiej Izby Opakowań

logo pio przezroczystePolska Izba Opakowań została utworzona w październiku 1994r. Jest organizacją samorządu przedsiębiorców skupiającą ponad 100 producentów opakowań, materiałów opakowaniowych, maszyn i urządzeń dla przemysłu opakowań. Powstała w odpowiedzi na potrzeby środowiska przemysłu opakowań. Jest reprezentantem interesów tego środowiska. Udziela wsparcia w rozwoju firm a w szczególności małych i średnich. Zapewnia obsługę edukacyjno-informacyjną. Wspiera działania na rzecz promocji i marketingu. Organizuje misje gospodarczo-promocyjne i marketingowo-informacyjne. Członkostwo w Izbie uwierzytelnia firmę wobec jej rynkowych partnerów. Izba pośredniczy w nawiązywaniu kontaktów handlowych i kooperacyjnych. Wspiera obecność firm-członków Izby na polskim rynku oraz na rynkach zagranicznych. Jest współorganizatorem konkursu na opakowanie PakStar.Prezesem Izby jest prof. dr hab. inż. Stanisław Tkaczyk

Dowiedz się więcej

Targowy katalog reklamowy opakowań oraz maszyn do pakowania żywności

pakfood logo duze

W ramach przygotowań do Międzynarodowych Targów Technologii Spożywczych PLAGRA TECH oraz Targów Opakowań dla Przemysłu Spożywczego PAKFOOD, które odbędą się w Poznaniu, w dniach 25-28 września 2017 roku, Polska Izba Opakowań zamierza opracować i wydać katalog reklamowy zawierający oferty firm produkujących opakowania do żywności, maszyny i urządzenia do pakowania żywności oraz maszyny i urządzenia do przetwórstwa żywności.

Publikacja przeznaczona jest dla producentów żywności i ma na celu udzielenie pomocy w znalezieniu dostawcy zarówno opakowań jak i maszyn i urządzeń do pakowania żywności. Stosowne informacje zostaną zawarte w rozdziale I. „Opakowania żywności” oraz w rozdziale II. „Maszyny i urządzenia do pakowania żywności”. Ważnym uzupełnieniem będzie III. rozdział "Maszyny do przetwarzania żywności".

W katalogu znajdzie się miejsce na pełnokolorowe reklamy, a także na artykuły sponsorowane. Koszt 1-stronnicowej reklamy w formacie A4 (pełny kolor) wyniesie 900 zł netto, zaś artykułu promocyjnego o tej samej „objętości” – 600 zł. Każda kolejna reklama lub artykuł promocyjny korzystają z 50 proc. upustu. Zatem za reklamy na 2 str. A4 zapłacimy 1250 zł, zaś za 2 strony A4 artykułu promocyjnego – 900 zł. Firmy zrzeszone w Polskiej Izbie Opakowań korzystają z 30 proc. upustu.

Wymagania techniczne reklam:

  • format netto reklamy A4: 210 x 297 mm
  • Spady: 5 mm
  • Grafika w CMYK
  • Rozdzielczość min. 300 dpi
  • Pliki w formacie PDF

Katalog wydrukowany będzie w nakładzie 2000 egzemplarzy i bezpłatnie rozprowadzany wśród wystawców i zwiedzających targi: PAKFOOD; POLAGRA TECH i POLAGRA FOOD, a także wśród uczestników konferencji i seminariów specjalistycznych organizowanych w trakcie wymienionych targów. Ponadto, jak wykazuje doświadczenie, co najmniej 30% nakładu jest rozpowszechnione w trakcie innych targów żywności organizowanych w kraju.

Realizacja tego przedsięwzięcia przy zachowaniu wymienionych wyżej warunków (cena) jest uzależniona od liczby reklamodawców, a stosowna decyzja zostanie podjęta po rozpoznaniu zainteresowania tą publikacją.

Zgłoszenia należy przesyłać na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., do 30 kwietnia 2017 roku, podając rodzaj publikacji (reklama lub artykuł promocyjny, oraz liczbę stron).