Witamy na stronie Polskiej Izby Opakowań

logo pio przezroczystePolska Izba Opakowań została utworzona w październiku 1994r. Jest organizacją samorządu przedsiębiorców skupiającą ponad 100 producentów opakowań, materiałów opakowaniowych, maszyn i urządzeń dla przemysłu opakowań. Powstała w odpowiedzi na potrzeby środowiska przemysłu opakowań. Jest reprezentantem interesów tego środowiska. Udziela wsparcia w rozwoju firm a w szczególności małych i średnich. Zapewnia obsługę edukacyjno-informacyjną. Wspiera działania na rzecz promocji i marketingu. Organizuje misje gospodarczo-promocyjne i marketingowo-informacyjne. Członkostwo w Izbie uwierzytelnia firmę wobec jej rynkowych partnerów. Izba pośredniczy w nawiązywaniu kontaktów handlowych i kooperacyjnych. Wspiera obecność firm-członków Izby na polskim rynku oraz na rynkach zagranicznych. Jest współorganizatorem konkursu na opakowanie PakStar.Prezesem Izby jest prof. dr hab. inż. Stanisław Tkaczyk

Dowiedz się więcej

Konferencja PACKAGING: MARKETING & TECHNOLOGY

400x100

Opakowanie kluczem do sukcesu

Branża opakowań stale i dynamicznie się rozwija. Rozwój ten determinują z jednej strony preferencje konsumenta końcowego, z drugiej właściciele marki, którzy coraz intensywniej konkurują o lepszą ekspozycję na półkach sklepowych. Coraz trudniej jest wyróżnić produkt na półce sklepowej.  Rośnie znaczenie formy i trwałości opakowania. Klienci wybierają produkty estetycznie zapakowane i wygodne w konsumpcji, a przy tym trwałe. Właściciele marki nie potrzebują więc jedynie opakowania, ale niezawodnego, wysoce wydajnego rozwiązania opakowaniowego, na które składają się: TECHNOLOGIE – PROJEKTOWANIE – REBRANDING

Jak stworzyć niezawodne rozwiązanie opakowaniowe
i osiągnąć sukces marki?


Dowiedz się podczas II edycji konferencji
Packaging: Marketing & Technology, już 14 października 2016 r.

Eksperci z branży podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem!
Zaprezentują najnowsze rozwiązania technologiczne i światowe trendy w projektowaniu opakowań.
Podpowiedzą, w jaki sposób kreować produkt: od wyboru koncepcji
opakowania, przez decyzje dotyczące materiałów
i technologii pakowania, po projektowanie i rebranding.

Zarejestruj się na:www.instytutpwn.pl/konferencja/packaging/

Misja promocyjno-biznesowa na targi all4pack w Paryżu

all4pack plakatW dniu 15 listopada, 2. dniu Międzynarodowych Targów Opakowań all4pack (d. EMBALLAGE), Polska Izba Opakowań organizuje konferencję promocyjną „Oferta polskiego przemysłu opakowań”. Celem tego wydarzenia jest zaprezentowanie polskich firm opakowaniowych i ich ofert rynkowych. Uczestnikami konferencji będą przedstawiciele europejskich firm uczestniczących w targach all4pack oraz zwiedzający targi.

Informując o powyższym zachęcamy polskich producentów opakowań do skorzystania z tej niecodziennej okazji i do zaprezentowania ofert.

Przedsiębiorcy zainteresowani tą formą promocji proszeni są o zgłaszanie udziału w konferencji do 15 września br. na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Koszt uczestnictwa w konferencji wynosi 500 zł (netto). W ramach tej kwoty Izba zapewnia karty wstępu na targi all4pack (kategoria VIP) oraz możliwość 20-minutowej prezentacji oferty a także spotkania z zainteresowanymi partnerami rynkowymi. Formalności związane z transportem i zakwaterowaniem uczestnicy konferencji załatwiają we własnym zakresie i na własny koszt.

Konkurs na prace dyplomowe o tematyce opakowaniowej edycja 2016

plakatPIO

Mając na celu zwiększenie zainteresowania zagadnieniami szeroko rozumianego opakowalnictwa, Rada Polskiej Izby Opakowań podjęła decyzję o rozpisaniu Konkursu na prace dyplomowe o tematyce opakowaniowej. Więcej o Konkursie tutaj
Poprzednie edycje Konkursu (2014 i 2015) cieszyły się dużym zainteresowaniem. W pierwszej edycji zgłoszono 10 prac, wyniki Konkursu zostały ogłoszon
Od stycznia 2016 roku ruszyłae na początku marca 2015, a 10 kwietnia podczas targów Packaging Innovations zostały wręczone dyplomy i nagrody dla zwycięzców. Informację o stanie przebiegu drugiej edycji zamieścimy już wkrótce.
już trzecia edycja tego Konkursu. Termin zgłaszania prac do 31 grudnia 2016 r. Regulamin do pobrania poniżej.

ikona pdf

formularz do pobrania